UZH-Logo

Maintenance Infos

Mediensport und seine Wirkungen


Schramm, H (2007). Mediensport und seine Wirkungen. In: Schierl, T. Handbuch Medien, Kommunikation und Sport. Schorndorf: Hofmann, 212-227.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2007
Deposited On:07 Apr 2014 08:54
Last Modified:05 Apr 2016 17:48
Publisher:Hofmann
Series Name:Beiträge zur Lehre und Forschung im Sport
Number:159
ISSN:0722-6616
ISBN:978-3-7780-4590-9
Related URLs:http://www.sportfachbuch.de/index.php?cmd=show&typ=Buch&nr=4590
http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod009345012 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations