UZH-Logo

Maintenance Infos

Medienskandale als Indikatoren sozialen Wandels. Skandalisierungen in den Printmedien im 20. Jahrhundert


Imhof, Kurt (2002). Medienskandale als Indikatoren sozialen Wandels. Skandalisierungen in den Printmedien im 20. Jahrhundert. In: Hahn, Kornelia. Öffentlichkeit und Offenbarung. Eine interdisziplinäre Mediendiskussion. Konstanz: U V K Verlagsgesellschaft mbH, 73-98.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
700 Arts
Language:German
Date:2002
Deposited On:30 May 2014 10:30
Last Modified:05 Apr 2016 17:54
Publisher:U V K Verlagsgesellschaft mbH
Series Name:Analyse und Forschung
Number:28
ISBN:978-3-89669-804-9
Related URLs:http://www.uvk.de/buecher/soziologie/alle-buecher/db/titel/details/oeffentlichkeit-und-offenbarung/

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations