Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Learning by Doing? Eine empirische Studie zum Status quo und den konsequenzen der Nachwuchsbetreuung in der Kommunikations- und Medienwissenschaft


Matthes, J; Wirth, W; Mögerle, U (2006). Learning by Doing? Eine empirische Studie zum Status quo und den konsequenzen der Nachwuchsbetreuung in der Kommunikations- und Medienwissenschaft. Beiträge zur Hochschulforschung:82-100.

Statistics

Downloads

28 downloads since deposited on 03 Dec 2014
4 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:English
Date:2006
Deposited On:03 Dec 2014 16:28
Last Modified:05 Apr 2016 18:34
Publisher:Bayerisches Staatsinstitut für Hochschulforschung und Hochschulplanung
ISSN:0171-645X

Download

Download PDF  'Learning by Doing? Eine empirische Studie zum Status quo und den konsequenzen der Nachwuchsbetreuung in der Kommunikations- und Medienwissenschaft'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 104kB