Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Jenseits plumper Nacktheit. Über Sport- und Kontexteffekte starker versus schwacher erotischer Fernsehwerbung auf die Erinnerung. Ein Experiment.


Wirth, W; Lübkemann, M (2004). Jenseits plumper Nacktheit. Über Sport- und Kontexteffekte starker versus schwacher erotischer Fernsehwerbung auf die Erinnerung. Ein Experiment. In: Friedrichsen, M; Friedrichsen, S. Fernsehwerbung - Quo Vadis? Wiesbaden: Springer VS, 135-165.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2004
Deposited On:04 Dec 2014 12:27
Last Modified:05 Apr 2016 18:35
Publisher:Springer VS
ISBN:978-3-531-13528-1

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations