Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Medien Marken Management: Relevanz, Spezifika und Implikationen einer medienökonomischen Profilierungsstrategie


Siegert, Gabriele (2001). Medien Marken Management: Relevanz, Spezifika und Implikationen einer medienökonomischen Profilierungsstrategie. München: Reinhard Fischer.

Statistics

Altmetrics

Downloads

616 downloads since deposited on 05 Dec 2014
272 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Monograph
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2001
Deposited On:05 Dec 2014 15:35
Last Modified:08 Dec 2017 08:43
Publisher:Reinhard Fischer
ISBN:978-3889272737
Additional Information:zugleich Habilitationsschrift an der Universität Salzburg

Download

Download PDF  'Medien Marken Management: Relevanz, Spezifika und Implikationen einer medienökonomischen Profilierungsstrategie'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 27MB