Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Schulische Belastungssituationen und Bewältigungsstrategien. Theorien, Forschungsergebnisse, Perspektiven


Hedderich, Ingeborg (2014). Schulische Belastungssituationen und Bewältigungsstrategien. Theorien, Forschungsergebnisse, Perspektiven. Sonderpädagogische Förderung in NRW, (1):14-24.

Statistics

Downloads

3 downloads since deposited on 21 Jan 2015
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2014
Deposited On:21 Jan 2015 11:38
Last Modified:08 Dec 2017 09:20
Publisher:Verb. Sonderpädagogik, Landesverb. NRW e.V.
ISSN:1618-6036
Related URLs:http://www.verband-sonderpaedagogik-nrw.de/index.php?id=251

Download