Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Situative Unterrichtswahrnehmung Lernender im kaufmännischen Bereich – Ein Blick ins Klassenzimmer


Holtsch, Doreen; Höpfer, Eva; Reichmuth, Andrea; Eberle, Franz (2014). Situative Unterrichtswahrnehmung Lernender im kaufmännischen Bereich – Ein Blick ins Klassenzimmer. In: Tramm, Tade; Fischer, Martin; Naeve-Stoss, Nicole. Berufliche Bildungsprozesse aus der Perspektive der Lernenden. Oldenburg: bwpat Förder-Club e.V., online.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:June 2014
Deposited On:27 Dec 2014 13:36
Last Modified:05 Apr 2016 18:42
Publisher:bwpat Förder-Club e.V.
Series Name:Bwp@ Berufs- und Wirtschaftspädagogik
Number:26
ISSN:1618-8543
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://www.bwpat.de/ausgabe26/holtsch_etal_bwpat26.pdf

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations