Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Was für Konzepte und Wissensbestände aktivieren Experten und Novizen bei Bruchtermen und Bruchtermgleichungen?


Rueede, C (2008). Was für Konzepte und Wissensbestände aktivieren Experten und Novizen bei Bruchtermen und Bruchtermgleichungen? In: Kaiser, G. Beiträge zum Mathematikunterricht : Vorträge der 42. Tagung für Didaktik der Mathematik. Münster: Gesellschaft für Didaktik der Mathematik, 673-676.

Statistics

Downloads

70 downloads since deposited on 14 Jan 2009
5 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:14 Jan 2009 13:25
Last Modified:05 Apr 2016 12:50
Publisher:Gesellschaft für Didaktik der Mathematik
Official URL:http://www.mathematik.uni-dortmund.de/ieem/BzMU/BzMU2008/BzMU2008/BzMU2008-Inhalt.htm
Related URLs:http://www.mathematik.uni-dortmund.de/ieem/BzMU/BzMU2008/BzMU2008-Inhalt-Print.pdf

Download

Preview Icon on Download
Preview
Content: Accepted Version
Filetype: PDF
Size: 1MB

Author Collaborations