Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Fachspezifisch-pädagogisches Coaching: Förderung von Unterrichtsexpertise durch Unterrichtsentwicklung


Staub, Fritz C (2001). Fachspezifisch-pädagogisches Coaching: Förderung von Unterrichtsexpertise durch Unterrichtsentwicklung. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 2(19):175-198.

Statistics

Downloads

127 downloads since deposited on 03 Feb 2015
29 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2001
Deposited On:03 Feb 2015 17:03
Last Modified:28 Feb 2018 08:23
Publisher:Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL/SFFE)
ISSN:0259-353X
OA Status:Green
Free access at:Related URL. An embargo period may apply.
Related URLs:http://www.pedocs.de/volltexte/2017/13454/pdf/BZL_2001_2_175_198.pdf

Download

Download PDF  'Fachspezifisch-pädagogisches Coaching: Förderung von Unterrichtsexpertise durch Unterrichtsentwicklung'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 1MB