Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Fachspezifisch-pädagogisches Coaching: Förderung von Unterrichtsexpertise durch Unterrichtsentwicklung


Staub, Fritz C (2001). Fachspezifisch-pädagogisches Coaching: Förderung von Unterrichtsexpertise durch Unterrichtsentwicklung. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 2(19):175-198.

Statistics

Downloads

101 downloads since deposited on 03 Feb 2015
61 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2001
Deposited On:03 Feb 2015 17:03
Last Modified:29 May 2016 09:25
Publisher:Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL/SFFE)
ISSN:0259-353X

Download

Preview Icon on Download
Preview
Filetype: PDF
Size: 3MB