Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Ablösung vom zählenden Rechnen. Fördereinheiten für heterogene Lerngruppen


Häsel-Weide, Uta; Nührenbörger, Marcus; Moser Opitz, Elisabeth; Wittich, Claudia (2014). Ablösung vom zählenden Rechnen. Fördereinheiten für heterogene Lerngruppen. Seelze: Klett Kallmeyer.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Monograph
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2014
Previous Dates:2013
Deposited On:21 Jan 2015 14:39
Last Modified:08 Dec 2017 10:57
Publisher:Klett Kallmeyer
Number of Pages:180
ISBN:978-3-7800-4966-7
Additional Information:2. korrigierte Auflage.
Official URL:http://www.friedrich-verlag.de/go/?action=ShowProd&prod_uuid=GH5V6Y8YE157KCO7BHVGITXWN60ZTP7D
Related URLs:http://www.friedrich-verlag.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.