Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bildung in der Wissensgesellschaft – oder: Sind tiefe Maturaquoten sinnvoll?


Sarasin, Philipp (2014). Bildung in der Wissensgesellschaft – oder: Sind tiefe Maturaquoten sinnvoll? In: Eberle, Franz. Abitur und Matura zwischen Hochschulvorbereitung und Berufsorientierung. Wiesbaden: Springer VS, 111-142.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
Dewey Decimal Classification:900 History
Language:German
Date:2014
Deposited On:04 Feb 2015 19:42
Last Modified:08 Dec 2017 12:00
Publisher:Springer VS
ISBN:978-3-658-06089-3
Official URL:http://www.springer.com/springer+vs/soziologie/bildungssoziologie/book/978-3-658-06089-3
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod010275153 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.