Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Einfluss der Werbung auf Medieninhalte


Siegert, Gabriele; von Rimscha, M Bjørn (2015). Der Einfluss der Werbung auf Medieninhalte. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 183-198.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2015
Deposited On:16 Sep 2015 13:50
Last Modified:05 Apr 2016 19:24
Publisher:Springer Verlag
ISBN:978-3-531-18916-1
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-18916-1
Related URLs:http://www.springer.com/us/book/9783531174266 (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher