Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Zwischen Massenmedialität und Exklusivität. Kleidung als Medium von Religion am Beispiel des Bündner Talars


Höpflinger, Anna-Katharina (2015). Zwischen Massenmedialität und Exklusivität. Kleidung als Medium von Religion am Beispiel des Bündner Talars. In: Mohn, Jürgen; Mohr, Hubert. Die Medien der Religion. Zürich/Baden-Baden: Pano/Nomos, 153-174.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Religious Studies
Dewey Decimal Classification:320 Political science
330 Economics
200 Religion
Language:German
Date:2015
Deposited On:08 Dec 2015 14:04
Last Modified:08 Dec 2017 15:15
Publisher:Pano/Nomos
Number:6
ISBN:978-3-290-22012-9
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010528722 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.