Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wortschätze in Lehrbüchern für Deutsch als Fremdsprache: Möglichkeiten und Grenzen frequenzorientierter Ansätze


Bubenhofer, Noah; Lange, Willi; Okamura, Saburo; Scharloth, Joachim (2015). Wortschätze in Lehrbüchern für Deutsch als Fremdsprache: Möglichkeiten und Grenzen frequenzorientierter Ansätze. In: Kiesendahl, Jana; Ott, Christine. Linguistik und Schulbuchforschung. Gegenstände – Methoden – Perspektiven. Göttingen: Georg-Eckert-Institut für Internationale Schulbuchforschung, 85-110.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Computational Linguistics
Dewey Decimal Classification:000 Computer science, knowledge & systems
410 Linguistics
Language:German
Date:2015
Deposited On:10 Dec 2015 09:39
Last Modified:05 Apr 2016 19:39
Publisher:Georg-Eckert-Institut für Internationale Schulbuchforschung
Series Name:Eckert: das Bulletin
Number:137
ISSN:1865-7907
ISBN:978-3-8471-0515-2
Free access at:Publisher DOI. An embargo period may apply.
Related URLs:http://www.v-r.de/de/linguistik_und_schulbuchforschung/t-0/1038474/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations