Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Angehende Geschichtslehrpersonen schreiben Geschichte(n) - Zur Kontextabhängigkeit der Erfassung narrativer Kompetenz


Waldis, Monika; Marti, Philipp; Nitsche, Martin (2015). Angehende Geschichtslehrpersonen schreiben Geschichte(n) - Zur Kontextabhängigkeit der Erfassung narrativer Kompetenz. Zeitschrift für Geschichtsdidaktik, 14E(1):63-86.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:September 2015
Deposited On:21 Dec 2015 14:59
Last Modified:05 Apr 2016 19:44
Publisher:Vandenhoeck & Ruprecht
ISSN:1610-5982
Publisher DOI:https://doi.org/10.13109/zfgd.2015.14e.1.63
Related URLs:http://www.v-r.de/de/zeitschrift_fuer_geschichtsdidaktik/m-0/500061/ (Publisher)
http://www.fhnw.ch/ppt/content/pub/angehende-geschichtslehrpersonen-schreiben-geschichte-kontextabhaengigkeit-pbgd
http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod005228984 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Article Networks

Author Collaborations