Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mehrere Sprachen in einem Schulfach? Zur Anwendung von Lernstrategien im Fremdsprachenunterricht


Schmid, Stephan (1995). Mehrere Sprachen in einem Schulfach? Zur Anwendung von Lernstrategien im Fremdsprachenunterricht. Babylonia: Zeitschrift für Sprachunterricht und Sprachenlernen, 1995(1):45-51.

Statistics

Downloads

0 downloads since deposited on 29 Dec 2015
0 downloads since 12 months

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Comparative Linguistics
Dewey Decimal Classification:490 Other languages
890 Other literatures
410 Linguistics
Language:German
Date:1995
Deposited On:29 Dec 2015 09:27
Last Modified:12 May 2017 14:32
Publisher:Fondazione Lingue e Culture
ISSN:1420-0007

Download

Preview Icon on Download
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 6MB

Author Collaborations