Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Integration: Eine Ästhetik des Widerstandes - gegen ein ausgrenzendes und separierendes Erziehungs-, Bildungs- und Unterrichtssystem und wider die "Ästhetisierung der Sonderpädagogik"


Feuser, G (2008). Integration: Eine Ästhetik des Widerstandes - gegen ein ausgrenzendes und separierendes Erziehungs-, Bildungs- und Unterrichtssystem und wider die "Ästhetisierung der Sonderpädagogik". Behindertenpädagogik, 47(1):6-20.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:17 Feb 2009 10:20
Last Modified:05 Apr 2016 12:55
Publisher:Psychosozial-Verlag
ISSN:0341-7301
Related URLs:http://www.psychosozial-verlag.de/psychosozial/openjunixx.php?catp=4000_4930&ojid=47bf14a80d18d24aca8590fe556cba12 (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations