Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche


Tarnutzer, Rubert. Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche. 2015, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

102 downloads since deposited on 06 Jan 2016
79 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Stöckli Georg
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2015
Deposited On:06 Jan 2016 14:27
Last Modified:14 Feb 2018 10:26
Number of Pages:218
OA Status:Green
Free access at:Related URL. An embargo period may apply.
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ZORA118434 (Library Catalogue)

Download

Download PDF  'Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 3MB