Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Das Dialogische Lernmodell auf dem Hintergrund wissenschaftlicher Theorien und Befunde


Ruf, U (2008). Das Dialogische Lernmodell auf dem Hintergrund wissenschaftlicher Theorien und Befunde. In: Ruf, U; Keller, S; Winter, F. Besser lernen im Dialog : Dialogisches Lernen in der Unterrichtspraxis. Seelze: Kallmeyer, 233-270.

Statistics

Altmetrics

Downloads

1 download since deposited on 11 Feb 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Date:2008
Deposited On:11 Feb 2009 16:59
Last Modified:05 Apr 2016 12:55
Publisher:Kallmeyer
ISBN:978-3-7800-4913-1
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005700338

Download

Preview Icon on Download
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 561kB