Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Qualität in mulitkulutrellen Schulen (QUIMS). Eine Sekundäranalyse zur Überprufung der Wirkungen und Wirkungsbedingungen von QUIMS anhand vorliegender Daten. Schlussbericht


Maag Merki, Katharina; Moser, Urs; Angelone, D; Roos, Markus (2012). Qualität in mulitkulutrellen Schulen (QUIMS). Eine Sekundäranalyse zur Überprufung der Wirkungen und Wirkungsbedingungen von QUIMS anhand vorliegender Daten. Schlussbericht. Zürich: Institut für Bildungsevaluation.

Statistics

Downloads

9 downloads since deposited on 21 Jun 2016
7 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Scientific Publication in Electronic Form
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Educational Evaluation
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:March 2012
Deposited On:21 Jun 2016 13:12
Last Modified:24 Apr 2017 01:06
Publisher:Institut für Bildungsevaluation
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://www.ibe.uzh.ch/publikationen/QUIMS_Evaluation_Schlussbericht.pdf

Download

Preview Icon on Download
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 2MB

Article Networks

Author Collaborations