Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Lesen und gelesen werden – Lesepräsenz in schriflicher Kommunikation


Lindemann, Katrin; Ruoss, Emanuel; Weinzinger, Caroline (2016). Lesen und gelesen werden – Lesepräsenz in schriflicher Kommunikation. In: Zhu, Jianhua; Zhao, Jin; Szurawitzki, Michael. Akten des XIII. Internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015 : Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Frankfurt a.M., Germany: Peter Lang, 167-171.

Statistics

Altmetrics

Downloads

0 downloads since deposited on 24 Mar 2017
0 downloads since 12 months

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:410 Linguistics
430 German & related languages
Uncontrolled Keywords:Kollaboratives Arbeiten, Online-Kommunikation, Foren-Kommunikation, E-Learning, schriftliche Kommunikation
Language:German
Date:2016
Deposited On:24 Mar 2017 08:43
Last Modified:24 Mar 2017 10:25
Publisher:Peter Lang
Series Name:Publikationen der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG)
Number:20-23
ISSN:2193-3952
ISBN:978-3-631-66865-8
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010621702 (Library Catalogue)
https://doi.org/10.3726/978-3-653-06217-5 (Publisher)

Download