Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Emotionskluft: Wie sich die Printmediennutzung und Gratifikationserwartungen in Einstellungsstrukturen niederschlagen


Ryffel, Fabian A (2016). Die Emotionskluft: Wie sich die Printmediennutzung und Gratifikationserwartungen in Einstellungsstrukturen niederschlagen. Publizistik, 61(2):167-187.

Statistics

Altmetrics

Downloads

2 downloads since deposited on 26 Jan 2017
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:English
Date:2016
Deposited On:26 Jan 2017 11:05
Last Modified:26 Jan 2017 11:06
Publisher:Springer
ISSN:0033-4006
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/s11616-016-0260-1

Download

Preview Icon on Download
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 361kB
View at publisher

Author Collaborations