Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Das Heilige als medialer Effekt: Beobachtungen zu Quentin Massys‘ St. Annen-Triptychon (1509)


Rimmele, Marius (2015). Das Heilige als medialer Effekt: Beobachtungen zu Quentin Massys‘ St. Annen-Triptychon (1509). In: Balke, Friedrich; Siegert, Bernhard; Vogl, Joseph. Medien des Heiligen. Paderborn: Wilhelm Fink Verlag, 85-96.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Art History
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2015
Deposited On:06 Dec 2016 15:03
Last Modified:06 Dec 2016 15:03
Publisher:Wilhelm Fink Verlag
Series Name:Archiv für Mediengeschichte
Number:2015
ISBN:978-3-7705-5990-9

Download

Full text not available from this repository.

Article Networks

Author Collaborations