Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Methoden der Medienökonomie und des Medienmanagements: Eine Übersicht auf Basis einschlägiger Fachzeitschriften - Zurich Open Repository and Archive


von Rimscha, M Bjørn; Lischka, Juliane A (2016). Methoden der Medienökonomie und des Medienmanagements: Eine Übersicht auf Basis einschlägiger Fachzeitschriften. In: Rimscha, M; Studer, Samuel; Puppis, Manuel. Methodische Zugänge zur Erforschung von Medienstrukturen, Medienorganisationen und Medienstrategien. Baden-Baden: Nomos, 34-58.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:30 November 2016
Deposited On:19 Jan 2017 07:16
Last Modified:19 Jan 2017 07:16
Publisher:Nomos
ISBN:978-3-8487-3362-0
Additional Information:1. Auflage
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010792619 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations