Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Methoden der Medienökonomie und des Medienmanagements: Eine Übersicht auf Basis einschlägiger Fachzeitschriften


von Rimscha, M Bjørn; Lischka, Juliane A (2016). Methoden der Medienökonomie und des Medienmanagements: Eine Übersicht auf Basis einschlägiger Fachzeitschriften. In: Rimscha, M; Studer, Samuel; Puppis, Manuel. Methodische Zugänge zur Erforschung von Medienstrukturen, Medienorganisationen und Medienstrategien. Baden-Baden: Nomos, 34-58.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:30 November 2016
Deposited On:19 Jan 2017 07:16
Last Modified:16 May 2018 09:29
Publisher:Nomos
ISBN:978-3-8487-3362-0
Additional Information:1. Auflage
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010792619 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library