Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Vermittlung von selbstreguliertem Lernen in der Studieneingangsphase. Die Wirksamkeit von Präsenz- und E-Learning-Kursen im Vergleich


Butz, Sophie; Hertel, Silke; Bellhäuser, Henrik; Karlen, Yves; Spinath, Birgit; Maag Merki, Katharina; Schmitz, Bernhard (2016). Vermittlung von selbstreguliertem Lernen in der Studieneingangsphase. Die Wirksamkeit von Präsenz- und E-Learning-Kursen im Vergleich. Lehren und Lernen, 42(6):11-17.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:27 Jan 2017 07:20
Last Modified:27 Jan 2017 07:20
Publisher:Neckar Verlag
ISSN:0341-8294
Related URLs:https://www.ife.uzh.ch/dam/jcr:060c373b-64fa-44d5-953f-82d1c3feedce/z240_2016_6.pdf

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations