Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Empirische Erforschung schulischer Governance. Eine Zwischenbilanz und offene Forschungsfragen


Maag Merki, Katharina; Altrichter, Herbert (2016). Empirische Erforschung schulischer Governance. Eine Zwischenbilanz und offene Forschungsfragen. In: Altrichter, Herbert; Maag Merki, Katharina. Handbuch Neue Steuerung im Schulsystem. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 479-486.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:27 Jan 2017 12:53
Last Modified:27 Jan 2017 12:53
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
Number:7
ISBN:978-3-531-16312-3
Related URLs:http://www.vs-verlag.de/ (Publisher)
http://www.springer.com/de/book/9783531178493

Download

Full text not available from this repository.