Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kompetenz wider das „tote Wissen“ oder: Ein Kampf gegen Windmühlen? - Zurich Open Repository and Archive


Horlacher, Rebekka (2016). Kompetenz wider das „tote Wissen“ oder: Ein Kampf gegen Windmühlen? In: Naas, Marcel. Kompetenzorientierter Unterricht auf der Sekundarstufe I. Erziehungswissenschaftliche und fachdidaktische Perspektiven. Bern: hep, 19-35.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:05 Feb 2017 15:23
Last Modified:05 Feb 2017 15:23
Publisher:hep
ISBN:978-3-0355-0581-8
Related URLs:http://www.hep-verlag.ch/kompetenzorientierter-unterricht
http://www.hep-verlag.ch/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations