Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Pädagogik und pädagogische Wissen in der Lehrerbildung – Traditionen und Konstruktionen zwischen Seminar und Universität


Hoffmann-Ocon, Andreas; Horlacher, Rebekka (2016). Pädagogik und pädagogische Wissen in der Lehrerbildung – Traditionen und Konstruktionen zwischen Seminar und Universität. In: Hoffmann-Ocon, Andreas; Horlacher, Rebekka. Pädagogik und pädagogisches Wissen: Ambitionen in und Erwartungen an die Ausbildung von Lehrpersonen / Pedagogy and Educational Knowledge: Ambitions and Imaginations in Teacher Education. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 7 -19.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Other titles:Pedagogy and Educational Knowledge in Teacher Education – Tradition and Constructions between the Seminar and the University
Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:English, German
Date:2016
Deposited On:08 Feb 2017 10:55
Last Modified:08 Feb 2017 10:55
Publisher:Klinkhardt
ISBN:978-3-7815-2126-1
Additional Information:Englischer Beitrag S. 21-33
Related URLs:http://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/2126.html
http://www.klinkhardt.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations