Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Naturwissenschaftlich denken und handeln im Elementar- und Primarbereich


Kosler, Thorsten (2017). Naturwissenschaftlich denken und handeln im Elementar- und Primarbereich. In: Favre, Pascal; Mathis, Christian. Naturphänomene verstehen. Zugänge zu unterschiedlichen Perspektiven in der Vorschul- und Primarstufe. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 139-150.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2017
Deposited On:07 Mar 2017 10:05
Last Modified:07 Mar 2017 10:05
Publisher:Schneider Verlag Hohengehren
Series Name:Dimensionen des Sachunterrichts
Number:8
ISBN:978-3-8340-1704-8
Related URLs:http://paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=2931
http://paedagogik.de/index.php?f=index (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations