Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Spieler als Marionette? Sichtbargemachte Entscheidungen als Herausforderung für Computerspiele


Kato, Hiloko (2016). Der Spieler als Marionette? Sichtbargemachte Entscheidungen als Herausforderung für Computerspiele. In: Paidia, Redaktion; Ascher, Franziska; et al. I'll remember this... Funktion, Inszenierung und Wandel von Entscheidung im Computerspiel. Glückstadt: Verlag Werner Hülsbusch, 167-192.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:10 June 2016
Deposited On:27 Sep 2017 05:48
Last Modified:27 Sep 2017 12:12
Publisher:Verlag Werner Hülsbusch
ISBN:978-3-86488-098-8
Related URLs:http://www.paidia.de/?page_id=7409 (Organisation)
https://shop.strato.de/epages/61236266.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61236266/Products/978-3-86488-098-8 (Publisher)
https://shop.strato.de/epages/61236266.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61236266/Categories/games (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.