Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mündliches Argumentieren als kommunikative Praktik - Schulbuchübungen und empirische Befunde im Vergleich


Mundwiler, Vera; Kreuz, Judith; Hauser, Stefan; Eriksson, Brigit; Luginbühl, Martin (2017). Mündliches Argumentieren als kommunikative Praktik - Schulbuchübungen und empirische Befunde im Vergleich. In: Hauser, Stefan; Luginbühl, Martin. Gesprächskompetenz in schulischer Interaktion – normative Ansprüche und kommunikative Praktiken. Bern: hep Verlag, 91-123.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2017
Deposited On:28 Sep 2017 10:07
Last Modified:05 Oct 2017 10:15
Publisher:hep Verlag
Number:5
ISBN:978-3-0355-0468-2
Related URLs:http://www.hep-verlag.ch/gespraechskompetenz (Publisher)
http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010811575 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.