Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Zur Ambivalenz vertauschter Beteiligungsrollen - Wenn Schülerinnen und Schüler ihre eigenen Zuweisungsgespräche moderieren


Hauser, Stefan (2015). Zur Ambivalenz vertauschter Beteiligungsrollen - Wenn Schülerinnen und Schüler ihre eigenen Zuweisungsgespräche moderieren. In: Hauser, Stefan; Mundwiler, Vera. Sprachliche Interaktion in schulischen Elterngesprächen. Bern: hep Verlag, 257-285.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2015
Deposited On:31 Aug 2017 12:38
Last Modified:05 Oct 2017 10:20
Publisher:hep Verlag
ISBN:978-3-0355-0348-7
Related URLs:http://www.hep-verlag.ch/sprachliche-interaktion (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.