Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Linguistik – Empirie – Didaktik: Perspektiven auf modernen Grammatikunterricht


Dengscherz, Sabine; Businger, Martin; Taraskina, Jaroslava (2014). Linguistik – Empirie – Didaktik: Perspektiven auf modernen Grammatikunterricht. In: Dengscherz, Sabine; Businger, Martin; Taraskina, Jaroslava. Grammatikunterricht zwischen Linguistik und Didaktik: DaF/DaZ lernen und lehren im Spannungsfeld von Sprachwissenschaft, empirischer Unterrichtsforschung und Vermittlungskonzepten. Tübingen: Narr, 9-19.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2014
Deposited On:02 Oct 2017 19:17
Last Modified:03 Oct 2017 12:40
Publisher:Narr
ISBN:978-3-8233-6857-1
Related URLs:http://narr-starter.de/magento/index.php/grammatikunterricht-zwischen-linguistik-und-didaktik.html (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.