Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Rezension zu: Janich, Nina (Hrsg.), Handbuch Werbekommunikation. Sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge. Tübingen 2012: Francke (= UTB 8457)


Dürscheid, Christa (2014). Rezension zu: Janich, Nina (Hrsg.), Handbuch Werbekommunikation. Sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge. Tübingen 2012: Francke (= UTB 8457). Germanistik, 55(1/2):58.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

45 downloads since deposited on 03 Oct 2017
45 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2014
Deposited On:03 Oct 2017 13:09
Last Modified:14 Feb 2018 23:38
Publisher:De Gruyter
ISSN:0016-8912
OA Status:Green
Publisher DOI:https://doi.org/10.1515/germ-2014-1-216

Download

Download PDF  'Rezension zu: Janich, Nina (Hrsg.), Handbuch Werbekommunikation. Sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge. Tübingen 2012: Francke (= UTB 8457)'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 485kB
View at publisher