Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mathematiklernen im Kontext von sprachlichen Faktoren


Moser Opitz, Elisabeth; Schindler, Verena (2017). Mathematiklernen im Kontext von sprachlichen Faktoren. In: Fritz, Annemarie; Schmidt, Siegbert; Ricken, Gabi. Handbuch Rechenschwäche : Lernwege, Schwierigkeiten und Hilfen bei Dyskalkulie. Weinheim: Julius Beltz, 141-155.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:30 March 2017
Deposited On:21 Dec 2017 16:41
Last Modified:19 Mar 2018 09:28
Publisher:Julius Beltz
ISBN:978-3-407-83188-0
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010875265 (Library Catalogue)
https://www.beltz.de/fachmedien/paedagogik/buecher/produkt_produktdetails/30199-handbuch_rechenschwaeche.html

Download

Full text not available from this repository.