Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wie Kampagnen die Entscheidung der Wähler beeinflussen: Analysen zum kurzfristigen Wirkungspotential von Medienberichten und Wahlumfragen, gestützt auf den ersten Rolling Cross-Section Survey der Schweiz


De Rocchi, Thomas. Wie Kampagnen die Entscheidung der Wähler beeinflussen: Analysen zum kurzfristigen Wirkungspotential von Medienberichten und Wahlumfragen, gestützt auf den ersten Rolling Cross-Section Survey der Schweiz. 2017, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

1 download since deposited on 04 Jan 2018
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Widmer Thomas, Lutz Georg, Steenbergen Marco R
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Political Science
Dewey Decimal Classification:320 Political science
Language:German
Date:6 July 2017
Deposited On:04 Jan 2018 13:04
Last Modified:19 Feb 2018 10:00
Number of Pages:276
OA Status:Closed

Download