Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wissen bewegen – über animierte Hypothesen und das kreative Moment von Theorien


Schamal, Vera (2017). Wissen bewegen – über animierte Hypothesen und das kreative Moment von Theorien. Deutsch­land: Daumenkino.

Statistics

Downloads

8 downloads since deposited on 05 Feb 2018
8 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Scientific Publication in Electronic Form
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Cinema Studies
Dewey Decimal Classification:700 Arts
900 History
Editors:Krautkrämer Florian
Language:German
Date:15 May 2017
Deposited On:05 Feb 2018 10:41
Last Modified:18 Apr 2018 11:49
Publisher:Daumenkino
Funders:HBK Braunschweig
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://dkritik.de/schwerpunkt/wissen-bewegen-uber-animierte-hypothesen-und-das-kreative-moment-von-theorien/

Download

Download PDF  'Wissen bewegen – über animierte Hypothesen und das kreative Moment von Theorien'.
Preview
Content: Accepted Version
Language: German
Filetype: PDF (Lauftext, Bilder nur in der Onlinefassung)
Size: 203kB