Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Begriffe sind Programm – Plädoyer für eine öffentlichkeitssoziologische Organisationskommunikations-Forschung


Eisenegger, Mark (2018). Begriffe sind Programm – Plädoyer für eine öffentlichkeitssoziologische Organisationskommunikations-Forschung. In: Wehmeier, Stefan; Schoeneborn, Dennis. Strategische Kommunikation im Spannungsfeld zwischen Intention und Emergenz. Wiesbaden: Springer, 19-41.

Statistics

Altmetrics

Downloads

0 downloads since deposited on 15 Feb 2018
0 downloads since 12 months

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:January 2018
Deposited On:15 Feb 2018 08:36
Last Modified:19 Mar 2018 12:25
Publisher:Springer
ISBN:978-3-658-17633-4
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod011005035 (Publisher)

Download