Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Emotion – psychobiologische Befunde und ihre Konsequenzen für die kognitive Verhaltenstherapie


Ehlert, Ulrike (2009). Emotion – psychobiologische Befunde und ihre Konsequenzen für die kognitive Verhaltenstherapie. In: Schönbächler, G; Schulthess, P. Der Emotionsbegriff in den psychotherapeutischen Schulen. Zürich: Collegium Helveticum, 19-22.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Psychology
Dewey Decimal Classification:150 Psychology
Language:German
Date:2009
Deposited On:30 Jun 2009 10:36
Last Modified:14 Sep 2016 13:39
Publisher:Collegium Helveticum
Series Name:Collegium Helveticum
Number:Heft 6
ISBN:978-3-9522441-8-0
Additional Information:Der Emotionsbegriff in den psychotherapeutischen Schulen / Georg Schönbächler ... [et al.] (Hg.). - Zürich : Collegium Helveticum, 2009 Standort: UPSYC. Signatur: H 1712
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-9522441-8-0 (Organisation)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations