Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Betriebliche Gesundheitsförderung als marktfähiges Gut? Verbreitungs- und Akquisitationsstrategien in der Schweiz


Lehmann, K; Deplazes, S; Bauer, G; Reuter, H (2006). Betriebliche Gesundheitsförderung als marktfähiges Gut? Verbreitungs- und Akquisitationsstrategien in der Schweiz. In: Schütte, M; Schäper, M. Innovationen für Arbeit und Organisation. Dortmund: GFA-Press, 1-4.

Statistics

Altmetrics

Downloads

1 download since deposited on 01 Jul 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > Epidemiology, Biostatistics and Prevention Institute (EBPI)
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:March 2006
Deposited On:01 Jul 2009 06:45
Last Modified:06 Dec 2017 20:06
Publisher:GFA-Press
Series Name:Bericht zum 52. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft
ISBN:3-936804-03-6

Download