Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die soziale Strukturierung von Konsumidentitäten: Eine empirische Studie am Beispiel des Weinkonsums


Rössel, J; Pape, S (2009). Die soziale Strukturierung von Konsumidentitäten: Eine empirische Studie am Beispiel des Weinkonsums. In: Die Ökonomie des Konsums - der Konsum in der Ökonomie, Berlin, 6 November 2009 - 7 November 2009.

Statistics

Downloads

7 downloads since deposited on 05 Dec 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper), not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Event End Date:7 November 2009
Deposited On:05 Dec 2009 08:09
Last Modified:06 Dec 2017 21:36
Additional Information:Die Ökonomie des Konsums - der Konsum in der Ökonomie Tagung der AG Konsumsoziologie gemeinsam mit der Sektion Wirtschaftssoziologie der Deutschen Gesellschaft für Soziologie und dem Max-Planck-Institut für Gesellschaftsforschung Harnack-Haus, Berlin, 6. bis 7. November 2009
Official URL:http://www.mpifg.de/projects/wisoz_0911/index_de.asp

Download