Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Contextes institutionnels et contenus disciplinaires de la formation des enseignants primaires versus secondaires. De l'École normale à l'Université


Criblez, L (2009). Contextes institutionnels et contenus disciplinaires de la formation des enseignants primaires versus secondaires. De l'École normale à l'Université. In: Hofstetter, R; Schneuwly, B. Savoirs en (trans)formation. Au coeur des professions de l'enseignement et de la formation. Bruxelles: Groupe De Boeck, 59-81.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:French
Date:2009
Deposited On:09 Dec 2009 10:01
Last Modified:05 Apr 2016 13:32
Publisher:Groupe De Boeck
Series Name:Raisons educatives
ISSN:1375-4459
ISBN:978-2-8041-1510-4

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations