Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Manipulation der Gefühle statt Schulentwicklung: zur Konstruktion eines neuen sonderpädagogischen Handlungsfeldes


Graf, E O; Vogel Campanello, M; Wagner-Willi, M; Widmer-Wolf, P (2009). Manipulation der Gefühle statt Schulentwicklung: zur Konstruktion eines neuen sonderpädagogischen Handlungsfeldes. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 15(10/09):43-47.

Statistics

Downloads

6 downloads since deposited on 27 Nov 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:27 Nov 2009 09:52
Last Modified:05 Apr 2016 13:35
Publisher:Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik
ISSN:1420-1607
Related URLs:http://www.csps-szh.ch/de/ (Publisher)

Download

Preview Icon on Download
Filetype: PDF (publ. Verlags-PDF) - Registered users only
Size: 1MB