Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Fall der Marketingorganisation: Eine empirische Untersuchung der Strukturen, Einflussgrößen und Trends


El-Idrissi, C. Der Fall der Marketingorganisation: Eine empirische Untersuchung der Strukturen, Einflussgrößen und Trends. 2009, University of Zurich, Faculty of Economics.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Wehrli H P, Franck E
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:19 Jan 2010 22:17
Last Modified:06 Dec 2017 23:27
Number of Pages:203
ISBN:978-3-8349-2029-4
Official URL:http://www.gabler.de/Buch/978-3-8349-2029-4/Der-Fall-der-Marketingorganisation.html
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005942808

Download

Full text not available from this repository.