Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bedeutung der richtigen Wahl relevanter Marketing-Instrumente für das Management von KMU


Ergenzinger, R; Krulis-Randa, J S (2009). Bedeutung der richtigen Wahl relevanter Marketing-Instrumente für das Management von KMU. In: Meyer, J-A. Management-Instrumente in kleinen und mittleren Unternehmen. Kiel: Josef Eul, 65-79.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:21 Jan 2010 13:44
Last Modified:05 Apr 2016 13:47
Publisher:Josef Eul
Series Name:Jahrbuch der KMU-Forschung und -Praxis. In der Edition "Kleine und mittlere Unternehmen"
Number:10.2009
ISBN:978-3-89936-793-5
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005841757

Download

Full text not available from this repository.