Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Integration: eine Ästhetik des Widerstandes - gegen ein ausgrenzendes und separierendes Erziehungs-, Bildungs- und Unterrichtssystem und wider die "Ästhetisierung der Sonderpädagogik"


Feuser, G (2009). Integration: eine Ästhetik des Widerstandes - gegen ein ausgrenzendes und separierendes Erziehungs-, Bildungs- und Unterrichtssystem und wider die "Ästhetisierung der Sonderpädagogik". In: Strasser, U. Ästhetisierung der Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 55-72.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:28 Jan 2010 18:05
Last Modified:05 Apr 2016 13:50
Publisher:Klinkhardt
ISBN:978-3-7815-1666-3
Related URLs:http://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/1666.html (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005899572 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations