Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Lernen im Dialogischen Unterricht -- selbstbestimmt und sachbezogen


Ruf, U (2010). Lernen im Dialogischen Unterricht -- selbstbestimmt und sachbezogen. In: Bohl, T; Kansteiner-Schänzlin, K; Kleinknecht, M; Kohler, B; Nold, A. Selbstbestimmung und Classroom-Management. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 49-64.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Date:2010
Deposited On:17 Mar 2010 11:45
Last Modified:07 Dec 2017 01:29
Publisher:Klinkhardt
ISBN:978-3-7815-1724-0
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-7815-1724-0
http://lbib.de/Selbstbestimmung-und-Classroom-Management-Empirische-Befunde-und-Entwicklungsstrategien-zum-guten-Unterricht-63313

Download

Full text not available from this repository.