Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Tertiärsprachendidaktik und Frühenglisch: Eine neue Chance für den Französischunterricht?


Manno, G (2005). Tertiärsprachendidaktik und Frühenglisch: Eine neue Chance für den Französischunterricht? i-mail, 2005(1):4-9.

Statistics

Downloads

383 downloads since deposited on 27 Apr 2010
59 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Romance Studies
Dewey Decimal Classification:470 Latin & Italic languages
410 Linguistics
450 Italian, Romanian & related languages
800 Literature, rhetoric & criticism
440 French & related languages
460 Spanish & Portuguese languages
Language:German
Date:2005
Deposited On:27 Apr 2010 10:24
Last Modified:19 Feb 2018 20:02
Publisher:Interkantonale Lehrmittelzentrale
ISSN:1664-087X
OA Status:Green
Related URLs:http://www.ilz.ch/content/view/18/33/

Download

Download PDF  'Tertiärsprachendidaktik und Frühenglisch: Eine neue Chance für den Französischunterricht?'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB