Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Informations- und Kommunikationstechnologien didaktisch betrachtet - Ein programmatischer Beitrag aus Schweizer Sicht


Eberle, F (2009). Informations- und Kommunikationstechnologien didaktisch betrachtet - Ein programmatischer Beitrag aus Schweizer Sicht. In: Pongratz, H; Tramm, T; Wilbers, K. Prozessorienterte Wirtschaftsdidaktik und Einsatz von ERP-Systemen im kaufmännischen Unterricht. Aachen: Shaker, 102-110.

Statistics

Altmetrics

Downloads

103 downloads since deposited on 16 Jul 2010
13 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:16 Jul 2010 15:57
Last Modified:14 Sep 2016 13:43
Publisher:Shaker
Series Name:Texte zur Wirtschaftspädagogik und Personalentwicklung
Number:4
ISBN:978-3-8322-8832-7
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://nbn-resolving.de/urn/resolver.pl?urn=urn:nbn:de:bvb:29-opus-17277
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-8322-8832-7

Download

Preview Icon on Download
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB

Author Collaborations