Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bir, iki, ütsch: Verbale Zählkompetenzen von bilingualen und türkischsprachigen Kindern


Moser Opitz, E (2010). Bir, iki, ütsch: Verbale Zählkompetenzen von bilingualen und türkischsprachigen Kindern. In: Böttiger, C; Bräuning, K; Nührenbörger, M; Schwarzkopf, R; Söbbeke, E. Mathematik im Denken der Kinder: Anregungen zur Mathematikdidaktischen Reflexion. Seelze: Friedrich-Verlag, 88-93.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:15 Dec 2010 15:33
Last Modified:05 Apr 2016 14:29
Publisher:Friedrich-Verlag
ISBN:978-3-7800-1063-6
Official URL:http://www.friedrich-verlag.de/?action=ShowProd&prod_uuid=03MP5KSJQ5JITZTCZSI7BCZ3C5CYX1AV&continue=FFSearch&query=Mathematik%20im%20Denken%20der%20Kinder
Related URLs:http://www.friedrich-verlag.de/ (Publisher)
http://www.swissbib.ch/TouchPoint/perma.do?q=0%3D%2215553193X%22+IN+[3]&v=nose&l=de

Download

Full text not available from this repository.

Article Networks

Author Collaborations